You have reached the website


Usein kysytyt kysymykset


Tilaus

Miten tuotteeni toimitetaan?

Voit valita kolmen eri toimitusvaihtoehdon väliltä: 1. Lähin postitoimistosi (7 €), 2. Kotitoimitus (7€) tai 3. Toimitus työpaikalle (7 €). 

Miten palautan tuotteen?

Hyvitys maksetaan aina kortille, jolla tilaus on tehty.

Miten maksaminen tapahtuu?

Tilaus voidaan tehdä ainoastaan VISA- tai MasterCard-luottokortilla.

Varmista, että olet ilmoittanut kortin tiedot oikein ja että kortillasi voi tehdä verkko-ostoksia. Jos maksu ei sittenkään onnistu, kokeile jotakin toista selainta tai korttia tai kysy neuvoa pankistasi. 

Jos käytät mobiililaitetta tai tablettia, voit ladata sovelluksemme AppStoresta. Tällä hetkellä sovellus on saatavilla ainoastaan Applen laitteisiin.

Miten kapseleiden tilaus toimii?

Saat 10 prosentin alennuksen toisesta tilauksestasi. Voit itse valita, kuinka usein haluat vastaanottaa uuden paketin (viikottaisesta neljännesvuosittaiseen). Huomaathan, että jatkuviin tilauksiin lisätään toimitusmaksu. Voit muuttaa tai peruuttaa tilauksen milloin tahansa Dolce Gusto -profiilistasi.

Miten voin seurata lähetystä?

Lähetämme sinulle sähköpostitse lähetystunnuksen, jonka avulla voit Postin sivuilta seurata lähetyksen etenemistä. Jos et ole saanut lähetystunnusta tai sinulla on muuta kysyttävää tilausten lähetykseen liittyen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme (Tfl: 010 39511, E-mail: kuluttajapalvelu@fi.nestle.com).

Voinko muuttaa tai peruuttaa tilaukseni?

Emme valitettavasti voi lisätä tai poistaa tuotteita jo tehdystä tilauksesta. Jos haluat peruuttaa tilauksesi, ota meihin mahdollisimman pian yhteyttä: (Tfl: 010 39511, E-mail: kuluttajapalvelu@fi.nestle.com).

Miten saan ilmaisen näytepakkauksen?

Kun olet valinnut tuotteenne, siirry eteenpäin ostoskoriin. Tuotteiden alla löydät "Kampanjakoodi" alueen. Jos sinulla on lunastamaton tarjouskoodi, kirjoita se alle, jolloin tarjous lisätään automaattisesti ostoskoriisi.

Jos tulee vastaan minkäänlaisia ongelmia koodin kanssa tai teillä on muuta kysyttävää, voitte mielellä ottaa yhteyttä Nestlén kuluttajapalveluun numeroon 0800 0 6161 tai
  kuluttajapalvelu@fi.nestle.com

Miten alennuskoodia käytetään?

Kirjoita alennuskoodi ostoskorissa sijaitsevaan tyhjään kenttään ja napsauta sitten kentän vieressä olevaa painiketta.

Kone

Mistä voin ostaa osia koneeseeni?

Mitä teen, jos koneeni on rikki?

Voit aina kääntyä puoleemme. Joskus pelkkä koneen puhdistaminen tai kalkinpoisto riittää. Katso ohjeet täältä.
Sinulla on kahden vuoden takuu kahvikoneellesi, joten voit tarvittaessa viedä sen siihen myymälään, josta ostit koneen. Muista ottaa tuotteen ostokuitti mukaan. Jos olet ostanut kahvikoneesi verkkokaupastamme, ota meihin yhteyttä täältä.

Kierrätys

Miten kierrätän kahvikoneeni?

Jos haluat kierrättää kahvikoneesi, palauta se siihen myymälään, josta ostit sen. Kahvikone kierrätetään osissa Sähkö- ja elektroniikkalaiteromudirektiivin (WEEE-direktiivi) mukaisesti. Lue lisää WEEE-direktiivistä

Miten kierrätän kapselit?

Kuluttajakäyttöön tarkoitetut pakkaukset (laatikot) lajitellaan pahveihin. Kapselit lajitellaan kotitalousjätteisiin. Voit myös lajitella kapselit muoveihin, kun muistat puhdistaa kapselin sisällön ensin kahvinpuruista.